Zarządzanie
Nasza firma aktywnie uczestniczy w procesie przejmowania dokumentów, rozliczeń i dokumentacji technicznej od dotychczasowego Zarządu (zarządcy), dokonujemy wszelkich formalności związanych z zawarciem umów z kontrahentami na dostawę energii cieplnej i elektrycznej, wody, gazu, wywozu nieczystości, załatwienia spraw formalnych w urzędach, założenia kont wspólnoty mieszkaniowej w wskazanym Banku, oraz innych formalności. Zobowiązujemy się do egzekwowania od dotychczasowego Zarządu (zarządcy), niezbędnych rozliczeń finansowych i technicznych. Niezwłocznie po zawarciu umowy przedstawimy do aprobaty właścicieli lokali, regulaminu porządku domowego i statutu, normującego zasady korzystania z nieruchomości wspólnej.
Ponadto oferujemy:
- Analizowanie, doradzanie i według potrzeb opracowywanie koncepcji działania dostawców usług dla nieruchomości;
- Analizowanie i doradzanie w zakresie optymalizacji kosztów eksploatacyjnych;
- Analizowanie i doradzanie w zakresie pełnego ubezpieczenia nieruchomości;
- Analizowanie ofert dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości oraz doradztwo w w/w zakresie;
- Przygotowywanie i negocjowanie umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości;
- Doradzanie w zakresie wdrażania energooszczędnych rozwiązań technicznych i eksploatacyjnych obniżających koszty utrzymania nieruchomości.
- Porady prawne związane z bieżącym utrzymaniem nieruchomości wspólnej w podstawowym zakresie;
- Egzekwowanie uprawnień właścicieli z tytułu gwarancji i rękojmi na części wspólne nieruchomości oraz innych zobowiązań dotyczących części wspólnych nieruchomości;
W przypadku umowy o zarząd nieruchomością,nie wykluczamy możliwości poddania się kontroli organu powołanego przez Wspólnotę Mieszkaniową w drodze stosownej uchwały.