Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym (Polityka prywatności). Jeśli nie chcesz więcej widzieć tej informacji kliknij zamknij

Księgowość

W ramach umowy i stawki na zarządzanie i administrowanie prowadzimy następujące usługi księgowe:

  • prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami i uchwałą Wspólnoty pod nadzorem księgowej posiadającej uprawnienia Ministra Finansów.
  • sporządzanie analiz do rocznych planów gospodarczych, przygotowywanie naliczeń na podstawie uchwał Wspólnoty Mieszkaniowej,
  • przygotowywanie rozliczeń planów gospodarczych przygotowywanie dla potrzeb Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej co miesięcznych informacji o zaległościach w płatnościach właścicieli.
  • sporządzanie oraz przedkładanie kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych Wspólnoty Mieszkaniowej ,
  • prowadzenie rozliczeń przez rachunek bankowy Wspólnoty Mieszkaniowej, prowadzenie indywidualnych kont rozliczeń dla wpłat na zaliczkę na pokrycie kosztów utrzymania części wspólnej budynku, usług komunalnych oraz funduszu remontowego
  • bieżąca windykacja należności od właścicieli lokali w Nieruchomości wg zasad uzgodnionych z Zarządem Wspólnoty Mieszkaniowej
  • rozliczanie zużycia wody, ciepła na cele co i ccw, oraz odprowadzenia ścieków w tym także w części dotyczącej lokali mieszkalnych i użytkowych zgodnie z Uchwałą Wspólnoty wydawanie poświadczeń bądź zaświadczeń właścicielom lokali (po uprzednim uzgodnieniu z Zarządem wspólnoty Mieszkaniowej),
  • przygotowywanie dokumentów płatności do podpisu bądź autoryzacji Zarządu sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego i ZUS
  • rozliczanie podatku dochodowego i VAT sporządzanie umów-zleceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadzenie rozliczeń nadwyżek z zaliczek po zatwierdzeniu przez Wspólnotę Mieszkaniową sprawozdania finansowego.
  • Rozliczanie zaliczek właścicieli na świadczenia za wodę i kanalizację, energie cieplną, dźwig, wywóz nieczystości
  •  i przekazywanie rozliczeń indywidualnych właścicielom.